CARTI DE VIZITA
Cartea de vizita este imaginea companiei Dumneavoastra. Poti apela la aceste carti de vizita cu incredere pentru a putea transmite imaginea generala a afacerii. Cartile de vizita pastreaza modul traditional in care oamenii de afaceri isi prezinta informatiile de contact.
Cea mai de efect introducere
Noi credem ca o carte de vizita este cea mai de incredere scrisoare de recomandare. O carte de vizita bine realizata iti va crea in ochii potentialilor clienti, imaginea de profesionalism si le va pune la dispozitie toate datele de contact atunci cand s-au decis sa iti aleaga serviciile.
Amplifica impactul cartii tale de vizita alegand imprimare la policromie, culori Pantone sau folio metalic si imagini care sa te reprezinte !
Poti opta pentru o carte de vizita pliata care sa starneasca interesul clientilor.
Iti punem la dispozitie hartie premium pentru a da serviciilor tale o nota exclusivista.
Cărțile de vizită au provenit ca si cărți comerciale în Anglia din secolul al XVII-lea. Acestea au fost folosite atât ca publicitate, cât și ca hărți, deoarece în acel moment nu exista un sistem formal de numerotare a străzilor.
In anii 1870, popularitatea carții comerciale a facut-o una dintre cele mai raspândite formate de publicitate. Promovand totul, de la laptele pentru copii pana la piane. Acestea au fost afisate in birouri, magazine generale, hoteluri, gari și restaurant. Avansurile cromatografiei la acea vreme au facut posibile astfel de creatii colorate. Oamenii le-au folosit chiar si ca decorațiuni interioare -The Art of American Advertising: carduri comerciale, Harvard Business School, Baker Library Historical Collections.
Tips&tricks
- O carte de vizita nu poate prezenta intreaga poveste a companiei. Trebuie sa prezentati o imagine profesionala, dar si in acest caz trebuie sa tineti cont de domeniul de activitate. De exemplu, daca compania Dumneavoastra comercializeaza jucarii sau jocuri pentru copii, puteti incerca culori vesele cu un font jucaus. Pe de alta parte, daca oferiti servicii de consultanta, trebuie sa transmiteti profesionalism si aici puteti opta pentru un fundal, gri, sau alb, sau carton colorat in masa.
- Folositi logo-ul ca baza. Intotdeauna designul se realizeaza in functie de logo si normal, trebuie sa fie si cel mai mare element de pe cartea de vizita
- Nu incarcati cartea de vizita, informatiile de baza: sectiunea de contact si eventual sloganul, daca va permite spatiul
- Numele Dumneavoastra, cat si numele companiei trebuie sa fie imediat identificabile, trebuie pus accent pe font
- Textul trebuie sa fie usor de parcurs
- Folositi una sau doua culori
- Includeti cartea de vizita in toata corespondenta, nu numai la intalniri
Pentru oferta personalizata apelati la noi cu incredere! Calitate, profesionalism si promtitudine!