OBIECTE PROMOTIONALE

Obiectele promotionale sunt elementele cheie atunci cand vorbim despre o campanie de succes. Conform studiilor realizate recent aceste obiecte promotionale influenteaza decizia de cumparare in proportie de 73%. De asemenea, 94% din respondenti au declarat ca detin unul sau mai multe obiecte promotionale. Trei sferturi din articolele promotionale au fost detinute pe o perioada mai mare de sase luni, chiar pana la doi ani, in unele cazuri. Aproape toti respondentii au mentionat ca folosesc un obiect promotional cel putin o data pe zi. De asemenea, sondajele au concluzionat ca 57% din respondenti inca isi aduc aminte de numele brand-ului de pe obiectul promotional.

Istorie

Primele produse promotionale cunoscute din Statele Unite ale Americii sunt butoanele comemorative datand de la alegerea lui George Washington in 1789. La inceputul secolului al XIX-lea, au existat calendarele publicitare.

Jasper Meek, o tipografie din Coshocton, Ohio, este considerata de multi ca fiind initiatorul industriei produselor promotionale. Henry Beach, o alta tipografie din Coshocton si un concurent al lui Meek, a preluat ideea si, in curand,  doi barbati inscriptionau si vindeau bijuterii, rucsacuri si chiar palarii pentru cai.

Istoria produselor promotionale nu ar fi existat fara industria tipografica.

Industria tipografică a fost un partener natural pentru cei din publicitatea tipărită si a industriei produselor promotionale, inca de la începuri. Nevoia unui astfel de parteneriat este astazi evidenta print implicarea a mii de intreprinderi, in personalizarea si inscriptionarea produselor promotionale

Tips&tricks

  • Gadget-urile sunt instrumente eficiente. Studiile arata ca 57% din posesorii de produse promotionale isi aduc aminte numele companiei sau al brand-ului mentionat
  • Obiectele promotionale au un efect pe termen lung
  • 75% din obiectele promotionale sunt pastrate pe o perioada mai mare de sase luni
  • Cadourile promotionale sunt o forma de promovare mai putin costisitoare si mai eficienta decat alte tehnici de marketing si publicitate.
  • In momentul in care oferiti obiecte promotionale clientilor sau angajatilor, acest lucru le arata ca va pasa de efortul depus de ei. Este o metoda buna de valorificare
  • La nivel psihologic, oamenii se ataseaza de produse. Astfel, in momentul in care oferiti aceste obiecte promotionale ei se vor atasa implicit si de compania pe care o reprezentati
  • Durabilitatea poate fi un beneficiu pentru compania Dumneavoastra. Sunt clienti, care se vor folosi de aceste produse o perioada lunga de timp, iar ei vor aprecia si calitatea acestor produse
  • Exista o gama variata de produse si acestea pot fi gasite in cataloagele de promotionale incarcate pe site 

Pentru orice oferta personalizata, nu ezitati sa ne contactati! Oferim pachete personalizate in functie de tipul promovarii dorite prin preturi competitive, calitate, eficienta si promtitudine!