PLIANTE si FLYERE

Pliantul  este cea mai usoara si la indemana metoda de promovare a serviciilor oferite de catre o companie, catre  publicul larg intr-o maniera simpla si atragatoare.  Pliantele au un impact considerabil cand se impart in fata restaurantelor pentru promavarea diverselor evenimente sau a unui meniu nou. Tipul de pliante pe care le alegeti  va fi realizat in functie de obiectivele pe care vreti sa le atingeti. Fie ca vorbim despre o prezentare pentru un eveniment, pentru a anunta o oferta sau reduceri ori pentru a detalia un serviciu sau un produs.

Print-ul flyerelor in Bucuresti nu a fost niciodata mai simpla ca astazi. Foarte multe tipografii din Bucuresti printeaza flyere si pliante publicitare insa, de cele mai multe ori aceste se rezuma la formate standard, comune si lipsite de orice impact vizual. Daca iti doresti ca flyerele si pliantele tale sa fie citite si remarcate, alege culori Pantone vii, sau formate atipice pentru printul acestora. Alege lacuiri si forme stantate pentru flyerul tau, care pentru o suma modica in plus, va face diferenta fata de concurenta si isi va atinge scopul. Alege o hartie superioara calitativ, nu eterna hartie dublu cretat lucios de 130g pe care sunt tiparite toate flyerele comune.

Intr-o piata de desfacere unde oferta noastra se doreste a fi remarcata, fie ca vorbim de pizzerii, societati de creditare, magazine de electronice sau orice afacere, nu poti sa te faci remarcat cu oferirea de flyere comune, tiparite la gramada si livrate in 6-7 zile.

Print-ul flyerelor nu si-a spus inca ultimul cuvant si poti alege sa fii diferit de concurenta ta, cu putina imaginatie.

Ce trebuie sa stii despre Pliante si Flyere

  • Cand te-ai hotarat sa comanzi niste pliante publicitare sau flyere trebuie sa stii ca:
  • Comunicarea mesajului transmis trebuie sa fie scurta in care sa prezentati punctele de interes, intrucat spatiul intr-un flyer sau pliant este limitat.
  • Pentru un impact major alege un format atipic pentru pliante personalizate. Alege stantarea lor in difertie forme in functie de specificul afacerii tale. Se pot printa si decupa (stanta) flyere si pliante in forma de pizza, valize, feon, roti, mobila,tricouri, case sau orice va spune imaginatia.
  • Pliantele si flyerele pot fi distribuite unui numar foarte mare de persoane cu usurinta prin serviciul nostru de distribuite, cu un cost minim.
  • Puteti ajunge la persoane la care nu puteti avea acces prin campanii digitale, de exemplu pensionarii sau fermierii
  • Flyerul si Pliantul este instrumental de marketing care va permite sa va largiti punctul de acces, sa faceti publicitate serviciului, ofertelor in zone mai putin accesate de tehnologiile moderne sau in proximitatea afacerii pe care o detineti.
  • Trebuie sa luati in considerare cantitatea de flyere sau pliante pe care alegeti sa le tipariti. Comandarea unui numar mai mare de flyere si pliante va fi mai rentabilă pe unitate.
  • Daca informatia oferita este una de interes general, cum ar fi campanii de preventie medicala, flyerele si pliantele se pot  distribui pe o perioada mai lunga de timp.

Indiferent de complexitatea pe care o are pliantul tau personalizat, apeleaza la noi cu incredere pentru oferta de pliante publicitare! Verifica mai jos ce trebuie sa contina cererea ta de pret pentru flyere sau pliante online. Raspunsul este garantat, pliante ieftine, print de calitate si promptitudine!  Tiparul de pliante nu are secrete pentru noi!

Ce trebuie sa stii cand soliciti oferta de pret pentru un flyer

  • dimensiunea flyerului ( format Lungime x latime in cm)
  • suportul de hartie sau tipul hartiei si gramajul acesteia
  • tiparul – policromie ( color ), alb/negru ( 1+1 culori ), culori Pantone (culori speciale)
  • finisaje: stantari (decupaje intr-o anumita forma), inserieri, plastifieri
  • tirajul dorit (numarul de bucati)

Ce trebuie sa stii cand soliciti oferta de pret pentru pliante

  • dimensiunea pliantului in format deschis si in format inchis (ex: format A3>A4; format: A4>A5; format A4> DL – DL 1/3A4, etc.)
  • suportul de hartie sau tipul hartiei si gramajul acesteia
  • tiparul – policromie ( color ), alb/negru ( 1+1 culori ), culori Pantone (culori speciale)
  • finisaje: numarul de plieri sau cum se faltuieste, stantari (decupaje intr-o anumita forma), inserieri, plastifieri
  • tirajul dorit (numarul de bucati)

Ce este un flyer

Flyerul este cea mai ieftina si comuna forma de promovare a serviciului si produsului tau. Flyerul este un material publicitar care se distribuie in spatiile publice si reprezinta o metoda rapida de informare. Distribuirea unor flyere in zone cu acces limit la Internet este intotdeauna o varianta castigatoare de promovare.

Dimensiunea unui flyer poate sa varieze insa ce este importat de precizat este ca acesta nu are indoituri. Flyerul este un material publicitar de mici dimensiuni doar simplu taiat.

Dimensiunea unui fluturas publicitar poate fi 1/3A4 ( DL-210 x 99 mm ); A6 – 1/4A4 , A5 – 1/2A4 sau A4. Dimensiuna flyerelor poate fi si atipica, o dimensiune specifica ceruta de client. De asemena fluturasii se pot stanta in diferite forme.

Flyerul se tipareste de regula pe ambele fete intrucat spatiul de promovare este limitat si atunci este indicat sa se foloseasca  ambele suprafete ale fluturasului publicitar pentru eficientizare.

Suportul pe care se tipareste flyerul difera in functie de locul unde se distribuie de aceea flyerele publicitare se pot tipari pe hartie de 90g/mp , 115g/mp, 130g/mp, 150g/mp chiar si 170g sau 200g/mp. Atunci cand flyerele sunt tiparite pe hartie lucioasa aceasta au un impact vizual mai mare asupra celui care primeste flyerul. De regula in maxim 10 secunde potentialul client se hotaraseste daca sa pastre flyerul sau sa il arunce.

Modele pliante - Cum se poate plia un pliant

modele pliante